op afspraak bestelling ophalen in Amstelveen
Veilig Betalen met iDeal, PayPal en Klarna
Topmerken Thomas Maine, Cavallaro, Desoto
Topmerken Gant, NZA, Fred Perry

Verzenden & retourneren

Bestellingen van de merken Gant, Lacoste, NZA, Cavallaro, Fred Perry, John Miller, Ledub & Fynch Hatton worden direct opgestuurd.

Ontvangt u geen track en trace code vanuit DHL? neem dan binnen 24 uur via whats app: 0642523280 contact met ons op.

Heeft u wel een track en trace code ontvangen, maar geen melding dat het pakket is bezorgd bij een service punt, neem dan contact met ons op.

Zo bestel je gemakkelijk bij shirtsupplier.nl:

1) Selecteer de kleding van Gant, Lacoste, Giordano Regular, Ledub, John Miller, Giordano Tailored, R2 Amsterdam,  Thomas Maine, Olymp, Alan Red, Slater die je wilt bestellen.

2) Log in als je een bestaande klant bent en klik op account aanmaken als je een nieuwe klant bent.

Let op: bij een nieuw account vul je alleen noodzakelijke gegevens in, zodat wij uw bestelling kunnen opsturen. Het gaat hierbij om naam, adres en e-mail adres en e.v.t. telefoonnummer.

Wij gaan zeer zorgvuldig met deze gegevens om en zullen deze gegevens alleen gebruiken om indien noodzakelijk contact op te nemen met de klant. Zie onze Privacy Policy.

3) Na het invullen van de gegevens, wordt gevraagd hoe je wilt betalen. Je kunt kiezen voor de veilige betaalmethoden iDEAL, PayPal en bankoverschrijving. Bij iDeal wordt de bestelling direct verwerkt en streven wij ernaar de bestelling binnen 24 uur te versturen.

Bij overschrijving wachten wij tot het bedrag op onze rekening is bijgeschreven. Bij Paypal sturen wij betalingen na goedkeuring direct op.

4) Nadat de bestelling afgerond en betaald is, sturen wij de overhemden op. Vanaf maat XXL nemen wij telefonisch contact op om na te gaan of u de juiste maat heeft besteld.

Verzoek vanuit Shirtsupplier.nl: vriendelijk verzoek om een telefoonnummer te vermelden, wij zullen alleen dit telefoonnummer gebruiken indien dit echt nodig is

Let op: alle communicatie bij Shirtsupplier.nl vindt plaats via Whats app of sms: 0642523280 en niet d.m.v. een e-mail bericht.

Indien u geen contact opneemt via Whats app of sms: 0642523280 kunnen wij u niet gelijk voorzien van de juiste informatie m.b.t. order status, omruiling, retour en andere vragen.

Indien u na bestelling binnen 24-48 uur geen e-mail van DHL heeft ontvangen, dient u via Whats app of sms: 0642523280 contact met ons op te nemen. Indien u binnen 24-48 uur geen contact via Whats app of sms: 0642523280 opneemt met Shirtsupplier.nl, dan wordt een klacht m.b.t. uitlevering & bezorging niet in behandeling genomen.

Omruiling van kleding = gratis vanaf €80,- m.u.v. het gebruik van kortingscodes die door de consument worden gebruikt.

Bestellingen kunnen op afspraak worden opgehaald & omgeruild in de regio groot Amsterdam-Schiphol.
Retour sturen van artikel(en) is voor rekening van de consument, waarbij retouren alleen naar het door Shirtsupplier.nl (via een whats app of sms bericht) gecommuniceerde retour adres gestuurd kunnen worden.

Artikelen/bestellingen die Shirtsupplier.nl retour ontvangt (waarbij er geen sprake is van een omruiling) worden binnen 24 uur gecrediteerd via Mollie of Paypal indien de consument Shirtsupplier.nl informeert dat de retour is bezorgd bij shirtsupplier.nl

Shirtsupplier.nl werkt niet met retour labels of QR codes voor bestellingen die retour gestuurd worden en waarbij er geen sprake is van een omruiling.

Via een whats app bericht ontvangt u het retour adres van Shirtsupplier.nl, waarbij retouren via DHL retour gestuurd moeten worden. Retouren mogen niet met PostNL retour gestuurd worden en moeten altijd vooraf via whats app worden aangemeld (indien dit niet gebeurd wordt de retour niet verwerkt). Na 14 dagen (gemeten vanaf bestel moment) is omruilen niet gratis. Indien u dmv een ticket een retour wilt aanmelden dient u dit te doen binnen 10 dagen nadat u uw bestelling heeft ontvangen.

Indien sprake is van een situatie waarbij (in samenspraak met de consument) een gedeelte van de bestelling niet wordt geleverd, dan wordt het prijsverschil binnen 7 dagen gecrediteerd (via Mollie of Paypal) gemeten vanaf het moment dat de consument aangeeft dat de andere artikelen naar wens zijn. Het kan maximaal 9 dagen duren voordat het bedrag daadwerkelijk is teruggestort op uw rekening.

U dient altijd via whats app (0642523280) door te geven dat u artikelen wilt omruilen of retour wilt sturen. U dient dit binnen 12 dagen te doen, nadat u uw bestelling heeft ontvangen*. Als de termijn van 12 dagen is verstreken, kan uw bestelling wel worden omgeruild.

*Omdat veel pakketten worden gestuurd na DHL service punten bedraagt de retourtermijn voor dit type pakketten 14 dagen (gemeten vanaf het moment dat het pakket bij het service punt aanwezig is).

Daarnaast informeren wij consumenten vooraf over onderstaande informatie:

1. Bij ontvangst is de consument verplicht om direct te controleren of de artikelen geen beschadigen vertonen. Indien de consument dit niet doet en de consument constateert 1 of meer dagen later alsnog dat er 1 of meerdere producten zijn beschadigd dan kan het artikel wel worden geruild, maar niet worden geretourneerd.

2. Wanneer de betaalmethode Klarna geselecteerd wordt, dient een klant een geldig telefoonnummer te vermelden. Zonder geldig telefoonnummer dient een klant contact met shirtsupplier.nl op te nemen binnen 2 weken nadat de bestelling is geplaatst indien er sprake is van omruiling of retournering. Na deze periode kunnen bestellingen alleen nog worden omgeruild.

3. Bestellingen dienen na ontvangst binnen 14 dagen retour gestuurd te worden indien de artikelen niet naar wens zijn. Indien de artikelen na 21 dagen retour gestuurd worden, wordt een retour door shirtsupplier.nl wel in ontvangst genomen, vindt er geen creditering plaatst, maar ontvangt de klant wel een digitale waardebon die 24 maanden geldig is. Indien een bestelling wordt opgehaald bij een service punt, is het moment dat de bestelling wordt ingescand bij het servicepunt de 1ste dag van de 14 dagen.

4. Alle afspraken die gemaakt worden tussen consumenten en shirtsupplier.nl dienen schriftelijk via whats app of e-mail gecommuniceerd te worden, om mogelijke misverstanden te voorkomen.

5. Het kassasysteem van shirtsupplier.nl past automatisch bij afname vanaf 3 stuks een kassakorting toe van 10%. Deze kassakorting komt te vervallen wanneer er minder dan 3 stuks worden afgenomen. In de situatie dat er een prijsverschil ontstaat tussen de factuur met toegepaste kassakorting en de nieuwe factuur zonder kassakorting, ontvangt u een digitale waardebon voor dit prijsverschil. Indien een code is toegepast en een gedeelte van de bestelling wordt retour gestuurd, komt de gebruikte code te vervallen. Als u dus een bestelling plaatst en een kortingscode gebruikt, is deze code niet meer van toepassing zodra 1 of meerdere artikelen retour worden gestuurd.

6. indien een bestelling binnen 24 uur met spoed moet worden verstuurd dient dit bij opmerkingen vermeld te worden, zodat dat wij de logistieke partij kunnen selecteren die met spoed de bestelling kan bezorgen. Indien de klant hier niet voor kiest, de bestelling onverhoopt een dag later geleverd wordt en vervolgens de bestelling retour wordt aangemeld, brengt shirtsupplier.nl de klant €15 in rekening voor de gemaakte kosten. Deze €15 worden in mindering gebracht op het aankoopbedrag.

7. indien shirtsupplier.nl a.d.h.v. de aankoop historie van de klant, vooraf contact opneemt met de klant, advies geeft over de pasvormen, maar de klant toch de oorspronkelijke bestelling wilt ontvangen, en na ontvangst blijken de artikelen niet de goede pasvorm te hebben; alleen omruilen is mogelijk, waarbij de gemaakte verzendkosten in rekening worden gebracht. Dit geldt voor zowel bestellingen die binnen Nederland als ook buiten Nederland worden opgestuurd.

8. Indien er een label/kaartje met de product omschrijving vast zit aan het product en dit wordt van het product afgehaald, kan het product wel worden geruild, maar is crediteren niet mogelijk.

9. Indien sprake is van de situatie dat een 2de zending wordt opgestuurd, zonder dat er een 2de keer wordt betaald, is er sprake van een omruiling. De consument weet bij een omruiling de product eigenschappen, waaronder materiaal en pasvorm. Zodoende kan een een product wordt omgeruild voor een maat groter of kleiner, maar is crediteren van een omruiling niet mogelijk. Wij adviseren klanten om vooraf contact met ons op te nemen indien er twijfel is of een andere maat de oplossing is bij een artikel dat te groot of te klein is.

Indien de consument een omruiling retour wilt sturen, zijn de kosten €25,-. Deze kosten worden in mindering gebracht op het transactie bedrag van de oorspronkelijke bestelling.

10. Ondergoed dat uit de verpakking is geweest kan niet retour worden gestuurd, vanuit hygiënisch oogpunt. Ondergoed betreft zowel t-shirts als ook boxers van de merken Bjorn Borg, Alan Red, Slater, Lacoste en Gant.

11. De extra service avond bezorging Randstad leveren wij bij aankoop vanaf €240 aan producten. De producten dienen direct te worden beoordeelt. Indien de artikelen niet naar wens zijn brengen wij de voorrijkosten van €20 in rekening. Dit bedrag wordt in mindering gebracht van het aankoopbedrag.

12. Indien u vanuit DHL of PostNL de melding heeft ontvangen dat uw bestelling bezorgd is, maar u heeft geen bestelling ontvangen, dan dient u binnen 48 uur hier melding van te doen bij shirtsupplier.nl. Indien deze melding niet binnen 48 uur plaatsvindt kan er geen zoekopdracht worden ingediend bij DHL of PostNL. Daarnaast wordt uw bestelling niet vergoed als er niet binnen 48 uur contact met shirtsupplier.nl wordt opgenomen per sms of whats app bericht indien u pakket volgens DHL of PostNL wel is bezorgd maar u geen pakket heeft ontvangen.

Indien na 5 dagen er geen melding vanuit de consument is gedaan dat een bestelling niet is aangekomen, wordt er vanuit shirtsupplier.nl geen onderzoek opgestart. Vanaf vooraankondiging tot ontvangst worden er vanuit de vervoerders 3 tot 4 e-mails verstuurd. Het is de verantwoordelijkheid van de consument om zorgvuldig met deze informatie om te gaan.

13. Shirtsupplier.nl biedt maximaal 3 gratis verzendhandelingen/barcodes aan. DHL biedt per pakket 3 communicatie momenten aan. U dient als consument deze informatie zorgvuldig te lezen en tevens de dag en tijdvenster te wijzigen indien u niet aanwezig bent op de dag binnen het tijdvenster dat DHL communiceert. Indien wij het pakket retour ontvangen omdat de consument het pakket niet op tijd heeft opgehaald bij een DHL service punt zijn de kosten van €5,75 voor de 4de verzendhandeling voor rekening van de consument en dit bedrag dient voldaan te worden voordat de bestelling voor de 3de keer wordt opgestuurd. Tevens kan er in deze situatie geen creditering plaatsvinden en zal er ook geen contact met DHL worden opgenomen als het pakket zoek raakt. Indien de consument in de week van de omruiling op vakantie gaat verzoeken wij de consument dat duidelijk en op tijd te communiceren.

U dient als consument zorg te dragen voor het correct invullen van de complete adres gegevens. Indien een pakket zoekraakt omdat de gegevens niet goed zijn ingevoerd ligt de verantwoordelijkheid hiervoor bij de consument.

U dient als consument ook de e-mails van DHL zorgvuldig te lezen en op tijd aan te geven indien u niet op de locatie aanwezig bent waarop de bestelling wordt bezorgd. Indien het pakket vanuit DHL terugkomt met als melding dat het niet bezorgd kon worden, stuurt shirtsupplier.nl uw bestelling opnieuw op.

14. Bestellingen die met o.a. de betaaloptie Klarna zijn geplaatst en daardoor niet gratis retour gestuurd kunnen worden, dienen via Whats app of sms retour te worden aangemeld: 

+31642523280 is het nummer dat hiervoor gebruikt moet worden

15. artikelen die vanaf ontvangst na een periode van 14 dagen retour worden gestuurd: retour sturen is niet gratis en verzendkosten zijn voor rekening van de klant. Daarnaast kan de consument de artikelen wel omruilen, maar vindt er geen creditering plaats. Artikelen moeten binnen 14 dagen fysiek retour zijn ontvangen om te kunnen crediteren. Wanneer gebruik wordt gemaakt van een kortingscode is het de verantwoordelijkheid van de klant dat de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst fysiek retour is ontvangen, zodat er direct gecrediteerd kan worden.

Artikelen dienen dus na ontvangst binnen 14 dagen retour aangemeld te worden, indien de artikelen niet naar wens zijn. Indien artikelen na 14 dagen retour aangemeld worden, is retour sturen voor rekening van de consument & ontvangt de consument i.p.v. het aankoopbedrag een digitale waardebon.

Indien de consument na 21 dagen of langer een bestelling wilt omruilen, kan dit alleen door langs te komen op locatie in Kudelstaart. Indien de consument wenst dat shirtsupplier.nl naar de klant toe komt, brengt shirtsupplier.nl hier €30 voorrijkosten voor in rekening.

16. Indien een bestelling geannuleerd wordt, waarbij de bestelling al is ingevoerd, brengt shirtsupplier.nl de totale gemaakte kosten in rekening bij de consument. Deze kosten bedragen €15,- en worden in mindering gebracht op het aankoopbedrag.

17. Ondergoed van de merken Alan Red, Slater, Bjorn Borg & Gant, hiermee bedoelen wij zowel t-shirts als ook onderbroeken/boxers kunnen niet worden omgeruild i.v.m. hygiëne.

Wij adviseren de consument om alleen de merken Alan Red, Slater, Bjorn Borg & Gant voor ondergoed bij shirtsupplier.nl te kopen indien de maat en pasvorm bekend zijn. Indien dit niet het geval is raden wij u af om deze merken bij shirtsupplier.nl te kopen.

18. Artikelen met specifieke verpakking, zoals John Milller polo's en Olymp overhemden worden alleen retour geaccepteerd als de volledige verpakking onbeschadigd wordt meegestuurd. Is dit niet het geval, dan wordt de retour niet geaccepteerd.

19. na een periode van 14 dagen (gemeten vanaf opsturen) is het alleen mogelijk om bestellingen om te ruilen, waarbij de kosten voor het terugsturen voor rekening van de klant zijn. Na een periode van 31 dagen is omruilen niet meer mogelijk.

20. Indien een bestelling geplaatst met de betaalmethode Klarna wordt opgestuurd en betaalt is voor het opsturen, dan worden de daadwerkelijk gemaakte verzendkosten van €8,- in rekening gebracht bij de consument indien de bestelling retour wordt gestuurd.

21. De consument dient bij ontvangst direct het product/ de producten te controleren op gebreken. Indien deze gebreken er niet zijn, maar naar het wassen wel ontstaan in de vorm van gaatjes in de stof, dan kunnen deze gaatjes niet gereclameerd worden als product klacht. Door de metalen constructie in wasmachines i.c.m. het dragen van een auto gordel kunnen namelijk gaatjes ontstaan.

22. Indien u een bestelling retour stuurt moeten alle eerdere labels van de verpakking af. Daarnaast dient het e-mail adres: [email protected] te worden ingevoerd bij ontvanger als u digitaal via myParcel van DHL het label aanmaakt. Indien beide handelingen niet plaatsvinden kan uw bestelling niet gecrediteerd worden als wij de zending niet kunnen traceren.

23. Indien na 28 dagen shirtsupplier.nl de goederen niet retour heeft ontvangen en de betaling na 27 dagen niet heeft plaatsgevonden, dan wordt op dag 28 (gemeten vanaf het moment dat de bestelling geautoriseerd is) de bestelling op verzonden gezet. Als na deze periode de klant alsnog de goederen terugstuurt wordt deze retour niet geaccepteerd en zal er geen creditering plaatsvinden vanuit Klarna.

24. Indien er 2 verschillende maten worden besteld en beide maten worden retour gestuurd, brengen wij de gemaakte kosten van het opsturen in rekening indien de consument er bij de verzendopties niet voor gekozen heeft om hier een bijdrage voor de betalen. In de situatie dat de consument een artikel retour stuurt met als reden dat de consument het artikel al heeft, brengen wij €5,- aan gemaakte verzendkosten in rekening. Indien de consument de verkeerde maat selecteert (t.o.v. de gewenste maat), waardoor het artikel retour gestuurd wordt, brengt shirtsupplier.nl de gemaakte verzendkosten in rekening.

25. Retour pakketten worden alleen geaccepteerd als alle oorspronkelijke verzend labels zijn verwijderd, bij het digitaal invoeren van het retourlabel het e-mail adres: [email protected] wordt gebruikt bij ontvanger & het label zelf op de verpakking wordt geplakt + gescand bij een DHL service punt (dus het label mag niet door een andere persoon om de verpakking worden geplakt). Daarnaast moet het pakket ook worden uitgescand bij ontvangst. Indien niet aan alle voorwaarden wordt voldaan en een bestelling kan niet getraceerd worden (ook als een pakket volgens de track en trace is bezorgd maar niet kan worden gevonden), wordt de bestelling niet gecrediteerd en kan er tevens ook niet gereclameerd worden. U dient als verzender altijd uw adresgegevens in te vullen. Indien u dit niet doet & een pakketje is niet traceerbaar, omdat het retour adres ontbreekt kan de bestelling niet gecrediteerd worden. 

26. Indien u een bestelling plaatst via de betaaloptie Klarna en u stuurt een gedeelte van uw bestelling retour d.m.v. een retourlabel dat u van Shirtsupplier.nl ontvangt, dan gaat u door gebruik te maken van dit label ermee akkoord dat de betaling van de artikelen die u daadwerkelijk afneemt rechtstreeks plaatsvindt aan Shirtsupplier.nl

27. Indien u een bestelling plaats bij Klarna en het bedrag op de factuur direct aan Shirtsupplier.nl overmaakt is de volgende situatie van toepassing: u dient per sms of whats app bericht Shirtsupplier.nl te informeren dat de betaling rechtstreeks aan Shirtsupplier.nl heeft plaatsgevonden. Indien wij deze informatie niet ontvangen, wordt uw bestelling bij Klarna op verzonden gezet. Indien u vervolgens meldingen vanuit Klarna ontvangt dient u zelf de betaling bij Klarna te reclameren.

28. Indien u van Shirtsupplier.nl een retourlabel ontvangt, blijft u eigenaar van uw bestelling totdat Shirtsupplier.nl het pakket retour heeft ontvangen. Als u gebruik maakt van het retourlabel dat u van Shirtsupplier.nl ontvangt & u gebruikt dit label dan gaat u automatisch hiermee akkoord. Indien een pakket om welke reden dan ook niet aankomt kan Shirtsupplier.nl niet overgaan tot creditering. Als u ermee akkoord gaat het label te gebruiken dient u zelf contact op te nemen met DHL indien het pakket binnen 1 week niet retour is ontvangen. Dit komt omdat wij retouren alleen ontvangen en niet verzenden.

29. Toelichting op Klarna traject: indien de inhoud van de Klarna bestelling wijzigt dan loopt de betaling van de artikelen die de consument afneemt rechtstreeks via Shirtsupplier.nl. De consument ontvangt hierbij de nieuwe factuur met een betaalverzoek van Shirtsupplier.nl. De betaling dient vervolgens eerst aan Shirtsupplier.nl te worden voldaan, voordat het retour label wordt gestuurd. Na ontvangst van de artikelen die door de consument retour worden gestuurd, wordt de complete bestelling bij Klarna geannuleerd.

Tekst m.b.t. verzenden & retourneren

1. *(vanaf €75, daarnaast moet de korting per product lager zijn dan 40%) als de betaling van de bestelling via iDeal of Paypal heeft plaatsgevonden. Als een Klarna bestelling wordt omgeruild, dient de 2de bestelling (voor de omruiling) via iDeal of Paypal plaats te vinden.

Bij de merken Lacoste & Fred Perry bedragen de kosten voor een omruiling €12,-

Bij een retour dient de consument altijd contact op te nemen met Shirtsupplier.nl via Whats app: +316 42 52 32 80. De consument dient altijd via myParcel van DHL het retour label aan te maken en daarbij het e-mail adres [email protected] in te vullen bij ontvanger, zodat de retourzending traceerbaar is.

Wanneer uw bestelling verzekerd is opgestuurd en u ontvangt van ons een retourlabel, dan gaat u ermee akkoord dat de daadwerkelijke kosten voor het aangetekend opsturen in mindering worden gebracht op uw aankoopbedrag.

3. Wij brengen 50% van de gemaakte verzendkosten voor verzekerd opsturen in rekening, indien de gehele zending retour wordt gestuurd bij een orderwaarde van €200 of meer. De kosten die in rekening worden gebracht bedragen €5,-

Indien u na bestelling binnen 24-48 uur geen e-mail van DHL heeft ontvangen, dient u via Whats app of sms: 0642523280 contact met ons op te nemen.

Door de grote collectie overhemden in verschillende type/modellen in de maten XS t/m 5XL zijn wij in staat in de meeste gevallen een passende oplossing voor u te vinden. Wij willen benadrukken dat het voor u en voor ons niet zinvol is als u overhemden koopt die niet blijken te passen en die u vervolgens niet meer aantrekt. Dit is ook de reden waarom wij met u mee denken en altijd voor een passende oplossing proberen te zorgen.

Gedurende de klachtenafhandeling krijgt u bericht van www.shirtsupplier.nl wanneer bekend is wat de aard is van de klacht en wanneer een oplossing voor de klacht wordt aangeboden door www.shirtsupplier.nl

Mochten onze oplossingen niet voor u de juiste zijn, dan ontvangt u een digitale waardebon.

Let op: u dient voordat u producten wast, de producten op kwaliteit en pasvorm te beoordelen. Als producten zijn gewassen en vervolgens wordt geconstateerd dat de producten niet de gewenste pasvorm hebben kunnen wij deze producten niet retour nemen.

Wanneer de overhemden die u heeft qua maat goed zijn, maar u heeft toch een opmerking over de kwaliteit of afwerking, stellen wij het zeer op prijs wanneer u contact met ons opneemt. U ontvangt van ons altijd hiervoor een waardebon van 5 euro.

Contactgegevens:
e-mail:  [email protected]
tel:  +316 42 52 32 80

op afspraak bestelling ophalen in Amstelveen
Veilig Betalen met iDeal, PayPal en Klarna
Topmerken Thomas Maine, Cavallaro, Desoto
Topmerken Gant, NZA, Fred Perry